Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.
Árainkat folyamatosan frissitjük webshopunkban, de a manapság tapasztalható rendkivüli áremelkedések miatt, amik leginkább a faipar területén és a fémiparban jelentkeznek, akár napi szinten is változhatnak a beszerzési árak a bútoralkatrészek terén, ezért az Önök által leadott megrendeléseket követően az esetleges változások miatt telefonon illetve emailben egyeztetünk Önökkel.

Törékeny matricás csomag átvétele

A TÖRÉKENY matricával jelölt csomagokat célszerű a gépkocsivezető jelenlétében átvenni és kibontani és a bennük lévő áruk épségét ellenőrizni.

 

 

  FIGYELEM!

  • A szállítási sérülés tényét rögzíteni kell a futárnál lévő jegyzőkönyvben.

Kapcsolat

Webshop Ügyfélszolgálat:
Hedit Faipari Kft
Telefonszám: +36 70 424 0895
Írjon nekünk

Csomagküldés díja:    

 0- 5 kg között      2125 Ft/cím

5,1-10 kg között  2334 Ft/cím

10 kg felett a szállítási díjak egyedi elbírálásúak, melyről e-mailben vagy telefonon értesítjük.

A fenti árak maximun 2 méter hosszúságú csomagra vonatkoznak.

2-3 méter közötti hosszúságú csomag kiszállításának felára +1000 Ft.

Maximum szállítható hosszúság: 3 méter, ennél hosszabb termékek esetén a termék méretre vágása lehetséges.

 

Utánvétes fizetés díja: +690 Ft

A webáruházban feltüntetett árak tartalmazzák a csomagolás díját is.

Törékeny matricás csomag átvétele

A TÖRÉKENY matricával jelölt csomagokat célszerű a gépkocsivezető jelenlétében átvenni és kibontani és a bennük lévő áruk épségét ellenőrizni.

 

 

  FIGYELEM!

  • A szállítási sérülés tényét rögzíteni kell a futárnál lévő jegyzőkönyvben.


Üzleti feltételek és vásárlás
Üzleti feltételek

Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a www.bastyashop.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

www.bastyashop.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Üzemeltető: Hedit Faipari Kft.

Székhely címe: 9200 Mosonmagyaróvár, Nap utca 40

Telephely: 9200 Mosonmagyaróvár, Nap utca 40.

Adószám: 23166015-2-08


Bankszámlaszám : OTP Bank: 11737076-23727397

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: 9200 Mosonmagyaróvár, Nap utca 40.
Telefon: 00 36 70 424 0895 (normál díjszabású)
E-mail:info@bastyashop.hu


Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartása:

Hétfő - Péntek : 09:00 - 15:00-ig

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A kosár használata
2. A megrendelés összeállítása

3. Regisztráció
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

 

Reklamáció

A termék átvételekor köteles a csomag állapotát alaposan ellenőrizni és sértetlen állapot esetén az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagról a kézbesítőnek jegyzőkönyvet kell kitöltenie. Amennyiben a csomag tartalmára vonatkozó minőségi és/vagy mennyiségi reklamációja van a házhozszállítást követően haladéktalanul, de legkésőbb 2 munkanapon belül jelezni kell az info@bastyashop.hu e-mail címre „Reklamáció” címmel. A reklamációt haladéktalanul kivizsgáljuk és írásban vagy telefonon keresztül felvesszük Önnel a kapcsolatot. Az áru átvételekor kérjük, győződjön meg a csomagolás hibátlan és bontatlan állapotáról, csak ezután írja alá az áruátvételi bizonylatot, mivel sérülésre vonatkozó reklamációt ezután már nem áll módunkban elfogadni. Sérült csomagolást nem köteles átvenni, vagy jegyzőkönyv felvételét követően kérhet részletes áruátvételt.

Az elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999/.4. § Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállás joga attól a naptól kezdődik, hogy a vevő a részére kiszállított és átvett árut tételesen átvette. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. Figyelem! A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru vissza szolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről

 

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fvtv.) 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:

1. § (1) A rendelet hatálya arra a szerződésre terjed ki, amelyet gazdálkodó szervezet vagy magyarországi fióktelepe útján külföldi székhelyű vállalkozás (a továbbiakban együtt: gazdálkodó szervezet) és fogyasztó köt egymással a gazdálkodó szervezet áruértékesítő, illetve szolgáltató tevékenységi körében kizárólag egy vagy több távközlő eszköz használata útján (távollevők között kötött szerződés).

(2) A rendelet akkor alkalmazható, ha külön jogszabály a rendelet hatálya alá tartozó szerződésről eltérően nem rendelkezik.

 

(3) A rendelet hatálya nem terjed ki:

a) a pénzügyi szolgáltatási és a kiegészítő pénzügyi szolgáltatási, a biztosítási és a biztosításközvetítői, a befektetési szolgáltatási és a kiegészítő befektetési szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos szerződésre, valamint az önkéntes kölcsönös biztosító pénztári és a nyugdíjpénztári szolgáltatásokkal kapcsolatos szerződésre;

 

b) automatából történő értékesítésre;

c) nyilvános távbeszélő állomás igénybevétele útján a távbeszélő szolgáltatást nyújtó szervezettel kötött szerződésre;

d) az építési szerződésre;

e) ingatlan tulajdonjogának vagy ingatlanra vonatkozó más jog megszerzésére irányuló szerződésekre, kivéve a bérleti szerződést;

f) az árverésen kötött szerződésre.

(4) A mindennapi fogyasztásra szolgáló áruk rendszeres házhoz szállítására vonatkozó szerződésre kizárólag a 7. § (2)-(3) bekezdése, a 8-11. § alkalmazható, az utazási szerződésre és az ingatlanok időben megosztott használati jogának megszerzésére irányuló szerződésre pedig kizárólag a 9. § alkalmazható.

 

(5) E rendelet alkalmazásában távközlő eszköz: bármely eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, az automata hívókészülék, a rádió, a videotelefon, videotex (mikroszámítógép képernyővel) billentyűzettel vagy érintőképernyővel, az elektronikus levél (e-mail), a távmásoló (telefax) és a televízió.

 

2. § (1) A gazdálkodó szervezet a szerződés megkötése előtt kellő időben köteles a fogyasztót tájékoztatni:

 

a) a gazdálkodó szervezet cégnevéről (nevéről), székhelyéről (lakóhelyéről), a külön jogszabályban meghatározott nyilvántartásba vételi számáról, adószámáról és telefonszámáról;

b) a szerződés tárgyának lényeges tulajdonságairól;

c) az ellenszolgáltatásról, beleértve az ellenszolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb fizetési kötelezettséget is;

d) szükség szerint a szállítás költségéről;

e) a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről;

f) az elállás jogáról (4-5. §);

g) a távközlő eszköz használatának díjáról, ha azt az alapdíjtól eltérően állapítják meg;

h) az ajánlati kötöttség idejéről;

i) a szerződés legrövidebb időtartamáról olyan esetben, amikor a szerződésben foglaltak teljesítésére folyamatosan vagy ismétlődően kerül sor.

 

(2) A gazdálkodó szervezet az (1) bekezdés szerinti tájékoztatási kötelezettségnek egyértelműen, közérthetően és pontosan, az igénybe vett távközlő eszköznek megfelelő módon köteles eleget tenni.

 

(3) Ha a gazdálkodó szervezet telefonon tesz szerződéskötésre ajánlatot a fogyasztónak, annak kezdetekor köteles közölni legalább cégnevét (nevét), székhelyét (lakóhelyét) és telefonszámát, valamint a fogyasztó figyelmét kifejezetten fel kell hívnia szerződéskötésre irányuló szándékára.

 

3. § (1) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a 2. § (1) bekezdésének a)-f) pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal (a továbbiakban együtt: írásbeli tájékoztató) ellátni.

 

(2) Az írásbeli tájékoztatónak az (1) bekezdésben előírtakon felül tartalmaznia kell:

 

a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;

 

b) a gazdálkodó szervezet azon telephelye (fiókja) vagy egyéb szervezeti egysége címét, ahol a fogyasztó kifogásait érvényesítheti;

 

c) a szavatosság, illetve a jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás (alkatrészellátás, javítószolgálat) biztosítását;

 

d) a szerződés megszüntetésének lehetőségét, ha az határozatlan időre szól, vagy tartama az egy évet meghaladja.

 

(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatóak távközlő eszköz útján egyetlen alkalommal nyújtott olyan szolgáltatás esetében, amelynek ellenértékét a távközlő eszköz üzemeltetője részére kell megfizetni. A fogyasztót azonban ilyen esetben is tájékoztatni kell a gazdálkodó szervezet (2) bekezdés b) pontjában meghatározott címéről.

 

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől tizennégy naptári napon belül indokolás nélkül elállhat.

 

(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

 

(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.

 

(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló tizennégy naptári napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.

 

(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot

 

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a tizennégy naptári napos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

 

b) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ;

 

c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

 

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

 

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;

 

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

 

6. § (1) Ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a gazdálkodó szervezet által nyújtott kölcsön [Fvtv. 2. § d) pont] fedezi, a fogyasztó 4. § szerinti elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.

 

(2) A fogyasztó a gazdálkodó szervezetnek a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

 

(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha az áru árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és a gazdálkodó szervezet előzetes megállapodásán alapul. A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.

 

7. § (1) A felek eltérő megállapodása hiányában a gazdálkodó szervezet a fogyasztótól kapott felszólítás kézhezvételétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

 

(2) Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a gazdálkodó szervezetet nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

 

(3) Ha a gazdálkodó szervezet a szerződésben meghatározott módon helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással teljesít, a 4. § szerinti elállási jog gyakorlása folytán az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a gazdálkodó szervezetet terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő áruval, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a gazdálkodó szervezet egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

 

8. § (1) A gazdálkodó szervezet nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan árut értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.

 

(2) A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a gazdálkodó szervezet ajánlatának - hallgatólagos - elfogadását.

 

9. § (1) A fogyasztó kifejezett hozzájárulása szükséges ahhoz, hogy a gazdálkodó szervezet a szerződéskötés céljából automata hívókészüléket, illetve távmásolót (telefaxot) használjon.

 

(2) Ha külön jogszabály eltérően nem rendelkezik, a gazdálkodó szervezet a fogyasztó kifejezett tiltakozásának hiányában használhat olyan, közvetlen kapcsolatot lehetővé tevő távközlő eszközt, amely nem tartozik az (1) bekezdés hatálya alá.

 

10. § A gazdálkodó szervezetet terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta, valamint a fogyasztó 9. §-ban előírt hozzájárulását beszerezte.

 

11. § (1) A fogyasztó a rendeletben meghatározott jogáról érvényesen nem mondhat le.

 

(2) A rendeletben foglaltaktól csak a fogyasztó javára lehet eltérni.

 

12. § (1) Ez a rendelet 1999. március 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni.

 

(2) E rendelet hatálybalépésével egyidejűleg a házaló kereskedésről szóló 44/1998. (III. 11.) Korm. rendelet 4. §-ának (1)-(2) bekezdésében a "nyolc napon belül" szövegrész helyébe a "tizennégy naptári napon belül" szövegrész lép.

 

(3) Ez a rendelet a Magyar Köztársaság és az Európai Közösségek és azok tagállamai között társulás létesítéséről szóló, Brüsszelben, 1991. december 16-án aláírt Európai Megállapodás tárgykörében, a megállapodást kihirdető 1994. évi I. törvény 3. §-ával összhangban az Európai Parlamentnek és a Tanácsnak a távolban kötött szerződések tekintetében a fogyasztók védelméről szóló 97/7/EK irányelvével összeegyeztethető szabályozást tartalmaz.

 

Vásárlás menete

 

Az oldal kategóriaválasztójával találhatja meg a számára legmegfelelőbb terméket. A kosár tartalma a vásárlási folyamat bármely pontján ellenőrizhető. Módosíthatja a mennyiségeket, vagy törölheti a tételeket.

Amint megkaptuk írásbeli rendelését, legkésőbb 1 munkanapon belül telefonon vagy e-mailben is megkeressük Önt, hogy  megbeszéljük a részleteket ( Raktárkészlet, pontos kiszállítási határidő stb. )

A rendelés elküldésekor megadott adatait szigorúan bizalmasan kezeljük, csak az ügyintézéshez és számlázáshoz vesszük igénybe, harmadik félnek - kiszállítás esetén a futárszolgálatnak szükséges adatokat leszámítva - ki nem adjuk, reklám vagy informatív anyagok ejuttatására fel nem használjuk.

Amennyiben olyan terméket rendel, ami nincs raktáron, akkor azt minden esetben jelezzük e-mailben, vagy telefonon. Ilyenkor előfordulhat, hogy a szállítási idő jelentősen meghaladja a normál szállítási határidőt.

Amikor a várt termék megérkezik üzletünkbe, mielőtt elküldenénk futárral, előtte felhívjuk telefonon, így másnap számíthat az érkezésére.

Minden kiszállítást megelőzően telefonon egyeztetünk megrendelőinkkel, ezért fontos, hogy csak érvényes telefonszámot adjanak meg részünkre!


 

Csomagküldés díja:    

 

0- 5 kg között                           2125 Ft/cím

5,1 - 10 kg között                     2334 Ft/cím

A fenti árak maximun 2 méter hosszúságú csomagra vonatkoznak.

2-3 méter közötti hosszúságú csomag kiszállításának felára +1000 Ft.

Maximum szállítható hosszúság: 3 méter, ennél hosszabb termékek esetén a termék méretre vágása lehetséges.

10 kg felett a szállítási díjak egyedi elbírálásúak, melyről e-mailben vagy telefonon értesítjük.

Utánvétes fizetés díja: +690 Ft

A webáruházban feltüntetett árak tartalmazzák a csomagolás díját is.

 

Hogyan veheti át az árut és mikor kell fizetnie?

 

Fizetés

 

Fizetés a telephelyen

A megrendelt áru ellenértékét személyes áruátvétel esetén telephelyünkön fizetheti ki készpénzben vagy bankkártyával.

 

Előre utalással

Amennyiben a banki pénzátutalás a legmegfelelőbb fizetési mód Ön számára, úgy átutalási számlát juttatunk el Önhöz. Az árut a számla ellenértékének folyószámlánkra történő jóváírását követően adjuk át futárszolgálatunknak, illetve szállítjuk ki a megrendelésének megfelelően.

Utánvéttel

Futárral történő kiszállitás esetén lehetőség van bankkártyás illetve készpénzes fizetésre is.

 

Áruátvétel

 

Áruátvétel személyesen a telephelyen

Termékeinket a megrendelés visszaigazolásának pillanatától veheti át Mosonmagyaróvári telephelyen (9200, Mosonmagyaróvár, Nap u. 40. ). Az áru átvételekor kérjük, győződjön meg annak hiánytalan és hibátlan állapotáról a későbbi reklamációk elkerülése érdekében.

 

Áruátvétel kiszállítással

Rendelését, igény szerint az Ön által megjelölt címre szállíttatjuk szerződött futárszolgálatunkkal, így teljessé téve a kényelmes és biztonságos online Internetes vásárlási folyamatot.

 

Termékeinket a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül adjuk át futárnak kiszállitásra.

OGQyMz